Praktični saveti za efikasno mršavljenje

devojka-sprema-zdrav-rucak

Gotovo da ne postoji osoba na svetu koja, makar u jednom periodu života, nije poželela da skine određenu kilažu. S obzirom da su slatkiši, brza hrana, sokovi i alkohol dostupni na svakom koraku, veoma je teško držati samokontrolu u svetu punom izazova.

Gojaznost je postala jedna od najzastupljenijih bolesti širom sveta u 21. veku. Mnogi ljudi već godinama pokušavaju da smršaju i da se odreknu nezdravog načina života. Neki uspevaju u tome, dok drugi i dalje bezuspešno muče muku sa viškom kilograma.

Ukoliko želite da znate kako na najbolji i najefikasniji način možete postići željene rezultate i skinuti dosta kilograma, pripremili smo vam nekoliko korisnih saveta koji će vam sigurno biti od velike pomoći.

#1 Zdrava ishrana i provereni preparati – najvažniji u procesu

Kada je u pitanju efikasno i zdravo mršavljenje najvažnije je pridržavati se zdrave ishrane koja se bazira na organskim proizvodima i koja ne sadrži nikakve aditive i konzervanse. Ishrana bogata vitaminima, mineralima i vlaknima je nešto što svaka osoba koja priželjkuje savršenu i vitku figuru. 

Odreknite se slatkiša, testa, gaziranih pića, grickalica i prekomernog unošenja hrane. Zapamtite da je kalorijski deficit najbitnija stvar za sigurno i uspešno mršavljenje. Smanjite porcije, jedite manje, a češće, zaobiđite ugljene hidrate u velikom luku i unosite dosta vode, kako bi vam se metabolizam maksimalno ubrzao. 

Pored toga, kvalitetan preparat za mršavljenje od proverenog proizvođača ima ogromnu ulogu u skidanju masnih naslaga na prirodan i bezbedan način. Uz pomoć adekvatnog preparata možete postići fenomenalne rezultate u veoma kratkom roku i ojačati vaš imunitet

#2 Pazite u koje vreme unosite hranu – satnica je bitna 

Da li ste ikada razmišljali o tome zašto je bitno unositi hranu u određeno vreme? Zbog čega se preporučuje doručak u prvih sat vremena nakon ustajanja, zašto se noću ne preporučuje jelo i kakve sve to posledice može da ima na naš organizam ukoliko se takvih saveta ne pridržavamo?

Naime, čuvena izreka “Doručak pojedi sam, ručak podeli sa prijateljem, a večeru daj neprijatelju” ima mnogo dublje značenje. Najpre, prema mnogim istraživanjima, čak 70 % dnevnog unosa hrane treba obaviti u jutarnjim časovima za doručak. 

Početak dana zahteva unos adekvatne količine energije koja je neophodna organizmu, a najviše sala se uspešno topi upravo u prepodnevnim časovima. Ručak se nešto sporije vari, i preporuka je da on bude negde oko 14h. Za ovaj obrok najviše se savetuju belančevine, dosta povrća, mesa i mlečnih prerađevina.

Večera je najbolje da bude gotova do 20h, s obzirom da se želudac noću odmara i da se hrana koja se unese u organizam u toku noči pretvara u masnoće. Za sve to je odgovoran insulin koji taloži višak hrane u masne ćelije naročito u toku večernjih sati.

#3 Fizička aktivnost – od suštinskog značaja za dobru liniju 

Opšte je poznato da bez dobre ishrane ne postoji ništa što bi moglo da utiče na efikasno mršavljenje, osim jedne stvari, a to je fizička aktivnost. Ona je od suštnskog značaja za svakog ko želi da se otarasi viška sala i zategne svoje telo.

Odaberite onaj sport koji vam najviše prija i isplanirajte svoje treninge unapred, kako biste se održali ustaljenog rasporeda. Držite se tog plana i budite redovni što više možete, kako bi fizičko vežbanje imalo smisla i efekta. 

Bez obzira da li je to plivanje, trčanje, odbojka, fudbal, košarka, ili čak najobičniji brzi hod u prirodi, ne zaboravite da je svaka fizička aktivnost zlatna vredna, ne samo za celokupno zdravlje vašeg organizma, ali i za vaš odličan izgled. 

Uz odličan plan ishrane i redovnu fizičku aktivnost, uspeh u mršavljenju je zagarantovan. 

#4 Izbacite alkohol – oslobodite se nezdravih navika

Pored toga što je veoma štetan za zdravlje ljudskog organizma, alkohol predstavlja jedan od glavnih faktora koji dovode do gojaznosti kod čoveka, naročito ako se konzumira u ogromnim količinama.  

Naime, alkohol sadrži prazne kalorije i ima veliku ulogu u ometanju skladištenja i apsorpcije nutrita u ljudskom organizmu. Samo jedan gram alkohola u sebi ima 7 kcal, dok jedan gram ugljenih hidrata i proteina ima jedva 4 kcal, što je ogromna razlika. 

Stoga, osobe koje konzumiraju velike količine alkohola gotovo nikako neće uspeti u svojoj nameri da smršaju. Ovo je zbog toga što reakcija tela na alkohol je maltene identična kao na višak ugljenih hidrata. 

Ukoliko niste znali, imajte na umu da jedna čaša belog vina sadrži oko 118 kcal, čaša crnog oo 90kcal, dok krigla piva ima 170kcal. Zato se odreknite alkoholnih pića, makar u periodu restrikcije, kada se strogo pridržavate svih pravila vezanih za zdravu ishranu i redovno vežbanje. 

Snaga volje je vaš najveći saveznik u mršavljenju 

Kako biste uspeli u svojoj misiji da smršate, najvažnije je da budete istrajni i posvećeni zdravom načinu života. Ništa se neće desiti preko noći i zato je tu snaga volje da vam pomogne da uspete u svojim namerama i ostvarite fenomenalne rezultate! 

Budite uporni i verujte u ono što želite da postignete, i vremenom ćete primetiti željene promene na vašem telu koji će da izgleda lepše, oblikovanije i zdravije nego ikad!